Komplet redesign af leasy.dk. For at understøtte en ny markedsføringsstrategi, hvor digital altid kommer først, designede jeg L’EASYs nye website med fokus på kundebehov, unikke salgsargumenter og den korrekte placering i kundernes sind.
Et site, hvor der bliver lagt så meget energi i at skaffe trafik, er naturligvis en ekstremt vigtig kanal. Derfor sørgede jeg for, at nøglepersoner inkl. udviklingsbureauet fra starten af var med på alle workshops, så alle var involveret i projektet og dermed også tog ejerskab på projektet.
- Projektstrategi og handlingsplan.
- Strategiworkshops med marketingafdeling og udviklere.
- Strukturoptimering med fokus på MWR.
- Klikbare wireframes med fokus på usability og konvertering.
- Design af tone/stil for digital og øvrige marketingkanaler.
- Klikbare design prototyper til præsentation og test.
- Design af alle skabeloner og funktioner inkl. landingpages.
- Løbende optimering og splittest af site.
© 2021 ADLIVE ApS · Tel. 29 60 51 48 · info@adlive.dk · CVR 36025190