L’EASY Business ønskede et website, der matchede den brand positionering, jeg havde udviklet til dem med fokus på salg og konvertering.
Resultatet blev et brancheopdelt website med unikke landing pages, der alle har unikke url’er til brug i print, så vi kan spore trafik fra annoncer, DM-kampagner, messer mv. Yderligere er der arbejdet med, at produkter præsenteres af nøglepersoner, som kunderne møder i deres hverdag inkl. en tydelig ring-mig-op-funktion.
Et andet mål for websitet var tilmelding til nyhedsbreve, jeg også varetager, der er delt op i brancher nøjagtig som websitet. Nyhedsbrevet udsendes til fsk. brancher med 4-12 ugers interval. Alle nyhedsbreve varetager jeg via L'EASY Business's MailChimp konto.
- Strategi og analyse.
- Usability og design.
- Projektledelse, udvikling i Umbraco CMS.
- Hosting af website.
- Udarbejdelse af tekster og grafik.
- Opsætning af indhold i Umbraco.
- Løbende udvikling af landing pages.
- Løbende udvikling af integrationer (HR system, MailChimp etc)
- Løbende vedligeholdelse af website og funktioner.
© 2021 ADLIVE ApS · Tel. 29 60 51 48 · info@adlive.dk · CVR 36025190