Jeg har i tæt samarbejde med Dansk Lægemiddel Information haft æren af at arbejde med optimering og redesign af Medicin.dk siden 2010. Logo og identitet er løbende blevet redesignet og optimeret de sidste 10 år. Den seneste optimering skete i 2020, hvor vi lavede en større optimering af logo og identitet inkl. Medicin.dk, der løbende udvikles efter ny online strategi.
Medicin.dk henvender sig i dag både til borgere, fagpersonale og professionelle, yderligere udvikles der en masse digitale værktøjer til branchen. Derfor er der arbejdet med en sammenhængende tone/stil, der kan differentieres i farve og kommunikation efter målgruppe – med mulighed for udviking af sub-brands til de mange forskellige målgrupper, som Medicin.dk henvender sig til.
- Strategi.
- Design af logo og identitet.
- Udvikling af designguide til print og digital.
- Udvikling af skabeloner til print og digital.
- UX og UI på Medicin.dk og tilhørende APPs.
- Løbende udvikling af sub brands.
© 2021 ADLIVE ApS · Tel. 29 60 51 48 · info@adlive.dk · CVR 36025190